طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان ( شهر تفلیس )

۴۳۴ بازديد

طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان برای دریافت ویزای اقامت و سرمایه گذاری

طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان توسط آقای ر.ت به تیم مشاوران مدیریت ایران محول شد.آقای ر.ت قصد سرمایه‌گذاری در کشور گرجستان و شهر تفلیس را دارد . وی می‌خواهد یک شرکت ساختمان سازی ( شرکت مهندسی معماری ) در شهر تفلیس تاسیس نماید. طرح توجیهی ثبت شرکت در گرجستان برای تحلیل شرایط کنونی کشور و دریافت اقامت کشور گرجستان است.

با توجه به قدمت کشور گرجستان و باز شدن بازار بر روی سرمایه‌گذاران ، علاقه بالایی برای سرمایه‌گذاری در گرجستان و به خصوص در شهر تفلیس وجود دارد. آقای ر.ت دارای ۱۵ سال سابقه کار ساختمان سازی در تهران ، مشهد و اصفهان را دارد. ساختمان سازی در گرجستان (ساخت و ساز در گرجستان ) یک سرمایه‌گذاری بسیار مناسب و جزو مطمئن‌ترین نوع سرمایه گذاری در گرجستان محسوب است زیرا که هزینه‌های اولیه پایین ، دریافت موجزهای بسیار ساده و سود مناسبی ( در حدود ۳۵ تا ۵۵ درصد ) دارد.

طرح توجیهی

هزینه های سفر به گرجستان

اگر سفر با تور را انتخاب کرده باشید، بیشتر هزینه ها در مبلغ تور محاسبه شده اند و دیگر لازم نیست جداگانه مبلغی پرداخت کنید.

هزینه اقامت

  • اگر یک اقامت اقتصادی و معمولی مد نظرتان باشد، بین ۲۵ تا ۶۰ دلار برای هر شب اقامت باید بپردازید.
  • برای هتل های لوکس تر چهار و پنج ستاره این هزینه حدود ۱۰۰ تا ۲۸۸ دلار خواهد بود.
  • اگر با اقامت در هاستل مشکلی نداشته باشید، هزینه سفر به گرجستان کمتر هم می شود. با مبلغی حدود ۲۰ دلار می توانید یک هاستل خوب پیدا کنید.

هزینه غذا و رستوران

  • یک وعده غذای ساده و ارزان در گرجستان حدود سه دلار هزینه دارد. اگر بخواهید غذای خود را در یک رستوران معمولی میل کنید باید مبلغی در حدود پنج تا پانزده دلار هزینه کنید.
  • فست فودهایی مثل مک دونالد حدود ۴ دلار هزینه دارند. با هزینه کمتر از یک دلار می توانید غذای محبوب گرجستان یعنی خاجاپوری را میل کنید.
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد