هایپر اتوماسیون

IranMCT Management Consultants Team

هایپر اتوماسیون

۱۹ بازديد
بیزینس پلن نرم افزار هایپر اتوماسیون مرکز خرید


بیزینس پلن نرم افزار هایپر اتوماسیون / اپلیکیشن هایپر اتوماسیون برای مرکز خرید – استارتاپ ویزای کانادا

Business Plan Hyperautomation for shopping center

سفارش نوشتن بیزینس پلن برای استارتاپ ویزای کانادا به تیم تخصصی طرح توجیهی سپرده شد. سفارش دهنده بیزینس پلن ، شرکت نرم افزار NK به مدیریت مهندس آ.م که در مالزی است که در حال تولید نرم افزار است و قرار است برای توسعه کسب و کار خود با استفاده از ویزای استارتاپ کانادا و با کمک یک شرکت VC کانادایی نرم افزار هایپر اتوماسیون خود را بازار معرفی نمایند.

  • Hyperautomation اصطلاحی است که برای توصیف ترکیبی از فناوری‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین (ML)، اتوماسیون فرآیند روباتیک (RPA) و مدیریت هوشمند فرآیند کسب‌وکار (iBPM) برای خودکار کردن فرآیندهای پیچیده تجاری استفاده می‌شود.
  • هایپراتوماسیون فراتر از اتوماسیون سنتی است تا با فعال کردن اتوماسیون فرآیندهای انتها به انتها که شامل فناوری ها و سیستم های متعددی است، فرآیندها را در سراسر سازمان ساده کند. هایپراتوماسیون می تواند به سازمان ها در بهبود کارایی عملیاتی، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری کمک کند.
  • به عبارت دیگر، هایپراتوماسیون سطح بعدی اتوماسیون است که فناوری های پیشرفته مختلف را برای ایجاد یک سیستم بسیار خودکار که می تواند فرآیندهای تجاری پیچیده را مدیریت کند، ترکیب می کند. این شامل شناسایی فرصت‌های اتوماسیون، انتخاب فناوری مناسب و استفاده از آن برای ساده‌سازی و بهینه‌سازی فرآیند است.

بیزینس پلن نرم افزار هایپر اتوماسیون / اپلیکیشن هایپر اتوماسیون برای مرکز خرید – استارتاپ ویزای کانادا Business Plan Hyperautomation for shopping center

بیزینس پلن نرم افزار هایپر اتوماسیون

خلاصه اجرایی

نرم افزار هایپر اتوماسیون پیشنهادی برای کمک به مراکز خرید و خرده فروشان طراحی شده است تا عملیات خود را ساده کرده و کارایی کلی خود را از طریق استفاده از فناوری هایپر اتوماسیون بهبود بخشند. این اپلیکیشن از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سایر فناوری‌های پیشرفته برای خودکارسازی بسیاری از وظایف و فرآیندهای معمول درگیر در مدیریت مرکز خرید، از جمله مدیریت موجودی، خدمات مشتری، و بازاریابی استفاده می‌کند.

نرم افزار هایپر اتوماسیون به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند و قابل دسترسی برای خریداران و کارکنان مرکز خرید باشد، با طیف وسیعی از ویژگی ها و ابزارهای متناسب با نیازهای خاص هر گروه کاربری. با استفاده از این اپلیکیشن، مراکز خرید می‌توانند کارایی عملیاتی خود را بهبود بخشند، هزینه‌ها را کاهش دهند و تجربه خرید راحت‌تری را ارائه دهند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد