کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد

۱۱۰ بازديد

کارهایی که رهبر سازمان نباید انجام دهد.

کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد لزوما برعکس آن چیزی است نیست که باید انجام دهد. اگر رهبری یک سازمان تولیدی، خدماتی یا بازرگانی هستید ، باید بدانید کدام کارهای سبب فرار مشتری و کارکنان سازمانتان میشود

بحث در مورد رهبری موثر باید همیشه درهای “اما” ، و “به استثنای” را باز بگذارد.

طبقه بندی رهبران خوب و بد بر اساس ویژگیهای خاص یا سبک رهبری خاص اصلا مهم نیست و ما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که تعداد بسیار زیادی مدیرعامل مختلف وجود دارد که با انجام کارهایی به روشهای خاصی به نتیجه مدنظرشان میرسند

رهبر چه کاری نباید بکند انجام دهد

مهم این است که رهبر بداند برای رسیدن به هدفهای عالی سازمان خود ، چه کارهایی را نباید انجام دهد و یا به هر قیمتی انجام ندهد.

از درونگرایی آرام بیل گیتس تا سرسختی الون ماسک – و حتی ، به جرات می توانم بگویم ، تا جنون دونالد ترامپ – سبک ها و ویژگی ها و شخصیت های مختلف هست که همچنان کار را به پایان می رسانند.

اما فراموش نکنیم که گرفتن نتیجه همه چیز نیست به عنوان مثال ، اگر یک رهبر با مشت آهنین فرمانروایی کند و به هدف نهایی مورد نظر دست می یابد ، اما در آن صورت روحیه کارکنان پایین و گردش کارمندان بالا است. بنابراین ، آیا می توان آن شخص را به عنوان یک رهبر بزرگ در نظر گرفت؟

کارهایی که یک رهبر نباید انجام دهد – رهبر خوبی برای سازمانمان باشیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد