بیزینس پلن تولید اسپری ضد عرق ویزای استارتاپ سوئد

۱۸۵ بازديد

بیزینس پلن تولید اسپری ضد عرق برای دریافت ویزای استارتاپ سوئد

Sweden Start Up Visa

آقای دکتر # که در حوزه تولید وسایل آرایشی و بهداشتی بیش از 15 سال سابقه دارد ، بیزینس پلن تولید اسپری ضد عرق را به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرد.

سوئد جز کشورهای شمال اروپا و در منطقه اسکاندیناوی و یکی از کشورهای دارای قدرت صنعتی در اروپا است.

طرح توجیهی بیزینس پلن تولید اسپری ضد عرق ویزای استارات آپ سوئد

بیزینس پلن استارت آپ تولید اسپری ضد عرق باید بتواند مقامات مسئول در سوئد را قانع نماید که ایده ایشان نوآورانه و به اصلاح ایده استارتاپی است.

ایشان ایده تولید اسپری ضد عرق خود در کشور سوئد در سال 2019 ثبت نموده بود و قصد داشت که با استفاده از همین ایده ، برای اخذ ویزای استارت آپ سوئد اقدام نماید.

وی پیشتر یک بار با ارائه یک بیزینس پلن ضعیف برای دریافت ویزای استارت آپ سوئد اقدام نموده بود ، اما پرونده وی از سوی آفیسر پرونده ریجکت شده و از وی تقاضای طرح توجیهی حرفه ای شده بود.

طرح توجیهی برای شروع یک کسب و کار در حوزه تولید در هر کشوری ، از جمله کشور سوئد لازم و ضرور است.

با توجه اینکه ایده این اسپری بسیار نوآورانه بود، با ارائه یک بیزینس پلن حرفه ای ، به راحتی ویزای استارتاپ سوئد را دریافت نمود.

مقدمه بیزینس پلن

در مقدمه بیزینس پلن تولید اسپری ضد عرق ویزای استارت آپ سوئد در خصوص ایده محصول و آن توضیحاتی جالبی ارائه شد.

اسپری ضد عرق مناسب محصولی است که بوی زننده ای نداشته باشد و سبب ایجاد لکه روی لباس نشود .

از سوی دیگر  ماندگاری بالایی داشته باشد.

اسپری ضد عرق زنانه به علت نداشتن الکل ، بوی بهتر و قابل تحمل تری دارد اما ماندگاری کمتری نیز دارند.

به صورت معمول ، اسپریهای خوب در حدود 24 ساعت روی بدن باقی می مانند.


https://business-plan.ir/business-plan-blog/sweden-start-up-visa

تعریق زیاد دست و پا: درمان دارویی، یونتوفورزیس و بوتاکس

تعریق بیش از حد ( hyperhidrosis ) به اختلالی گفته می‌شود که فرد بیش از نیاز طبیعی بدن به حفظ دما، عرق می‌کند. در مواردی که هیچ گونه بیماری دیگری وجود ندارد، تعریق زیاد تحت عنوان تعریق اولیه دسته بندی می‌شود و در مواردی که اختلالاتی مانند پرکاری تیروئید یا یائسگی وجود دارد به آن تعریق ثانویه می‌گویند. افرادی که بیش از حد عرق می‌کنند در مدد جلوگیری از تعریق زیاد هستند، ولی تعداد زیادی از آنها نمی‌دانند که برخی اختلالات پزشکی باعث تعریق بیش از حد می‌شود. عرق کردن زیاد می‌تواند باعث خجالت بیمار شود، در نتیجه این افراد نسبت به مشکل خود بسیار حساس می‌شوند. افرادی که زیاد عرق می‌کنند به طور مکرر لباس‌هایشان را عوض می‌کنند، و روش‌های مختلفی را امتحان می‌کند اما استرس ناشی از این امر باعث بدتر شرایط می‌شود. این اختلال بسیار آزار دهنده است و بر اعتماد به نفس فرد تاثیر می‌گذارد، در نتیجه برخی از افراد از حضور در جامعه خودداری می‌کنند.
عرق کردن یک وضعیت شرم آور است که باعث خیس شدن و اختلال در ارتباطات اجتماعی و کاری می‌شود. تعریق بیش از حد باعث ایجاد اختلالات جدی مانند ناتوانی در نگهداشتن خودکار، لرزش دست و ناتوانی در نگه داشتن فرمان خودرو می‌شود. این عارضه سه درصد از اعضای جامعه را درگیر می‌کند. خبر خوش برای این گروه از بیماران این است که روش‌های مختلفی برای درمان تعریق زیاد وجود دارد.
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد