بیزینس پلن دانشگاه آشپزی

IranMCT Management Consultants Team

بیزینس پلن دانشگاه آشپزی

۲۵ بازديد

بیزینس پلن تاسیس دانشگاه علم غذا شناسی مولکولی – انگلیس

سفارش نوشتن بیزینس پلن تاسیس یک دانشگاه در لندن توسط خانم دکتر مین از کشور اسپانیا به تیم تخصصی طرح توجیهی داده شده.

طرح توجیهی دانشگاه علم غذا شناسی مولکولی برای جذب سرمایه گذار مهیا شد. بیزینس پلن قصد دارد که اهمیت راه اندازی این کسب و کار با همکاری یک دانشگاه حاضر در لندن نشان دهد.

دانشگاه آشپزی - علم غذا شناسی مولکولی molecular gastronomy

در سال های اخیر، غذای مولکولی به طور فزاینده ای در میان سرآشپزهای برتر محبوب شده است و ثابت کرده است که یک روش آزمایش شده و واقعی است که واقعاً آشپزی و غذا خوردن را کاملاً سالم و لذت بخش می کند. از جمله مزایای معده مولکولی این است که پتانسیل مبارزه با چاقی را دارد.

علم غذاشناسی مولکولی Molecular Gastronomy

علم غذاشناسی مولکولی Molecular Gastronomy شاخه‌ای از علم مواد غذایی است که بر فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی که هنگام پخت و پز ایجاد می شود تمرکز دارد. این فرآیندها و فعل و انفعالات برای پخت غذای خوش طعم، کاربردی و هنری مورد بررسی و توسعه قرار می گیرند.

درست كردن وعده های غذایی سالم و متعادل

1- برای بهترین نتیجه، مواد خوب و تازه را انتخاب کنید. موادی که در وعده های غذایی قرار می دهید می تواند تفاوت زیادی در کیفیت غذاها ایجاد کند. علاوه بر انتخاب موادی که فکر می‌کنید به روش‌ های خوش ‌طعم ترکیب می ‌شوند، به دنبال موادی باشید که تازه هستند. از سبزیجات پژمرده و لزج خودداری کنید و از گوشت هایی که رنگ سالم و بوی ملایم و مطبوع دارند استفاده كنيد.

  • خرید میوه‌ ها و سبزیجات فصل به شما کمک می‌کند مواد باکیفیت دریافت کنید. به عنوان مثال، در ایالات متحده آمریکا، بهترین زمان برای ذرت تازه در تابستان و پاییز است، در حالی که برداشت مارچوبه در بهار به اوج خود می رسد.
  • اگر چه استفاده از مواد خشک، منجمد یا کنسرو شده اشکالی ندارد، غذا های تازه معمولا بهترین طعم و بافت را دارند. استفاده از مواد تازه نیز جلوگیری از افزودنی های ناسالم مانند نمک، شکر و مواد نگهدارنده را آسان تر می کند.
منبع : آشپزی
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد