هفت تفاوت بازاریابی و فروش

IranMCT Management Consultants Team

هفت تفاوت بازاریابی و فروش

۱۶۶ بازديد

تفاوت بازاریابی و فروش


تفاوت بازاریابی و فروش

تفاوت فروش و بازاریابی مانند تفاوت های یک برادر و خواهر است.

رقابت بین فروش و بازاریابی اغلب از نوعی رقابت خواهری و برادری برخوردارند، اما اگر یک کسب‌وکار در حال رشد دارید، درک روشنی از چگونگی عملکرد بازاریابی و بازاریابی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

شایعات و کج فهمی های افراد به حدی بود که از تفاوت بسیار زیاد بین بازاریابی و فروش اصلا بی اطلاع بودند. مدیران سازمانها کار فروش و بازاریابی را با هم تحلیل می‌کردند.

برای مدت زیادی، بسیاری از فکر می‌کردند که “فروش” تحت فرمان بازاریابی عمل می کند و برای مدت زیادی، بسیاری از مردم خواستار فروش بازاریابی بوده اند، که البته در عمل اینگونه نبوده است.

همین طرز تفکر باعث حس تنفر تیم فروش از بازاریابی شده بود.

فروش و بازاریابی رشته‌های مختلفی با الزامات مختلف هستند، در برخی نواحی همپوشانی دارند و مشخص نمی‌شود که کدامیک در کجا تمام شده و دیگری شروع می‌شود.

تفاوت بازاریابی و فروش

تفاوت بازاریابی و فروش

تفاوت بازاریابی و فروش :

بازاریابی

۱. بازاریابی یک به چند است.

۲. بازاریابی داستانی در مورد شرکت، محصول و … را برای بسیاری از مردم تعریف می‌کند.

۳. بازاریابی به دنبال شهرت برند است

۴. بازاریابی باید سعی نماید داستان‌هایی که در بازار هدف پخش و تشدید می‌شود را با سازمان همتراز یا شاغول نماید.

درست كردن وعده های غذایی سالم و متعادل

1- برای بهترین نتیجه، مواد خوب و تازه را انتخاب کنید. موادی که در وعده های غذایی قرار می دهید می تواند تفاوت زیادی در کیفیت غذاها ایجاد کند. علاوه بر انتخاب موادی که فکر می‌کنید به روش‌ های خوش ‌طعم ترکیب می ‌شوند، به دنبال موادی باشید که تازه هستند. از سبزیجات پژمرده و لزج خودداری کنید و از گوشت هایی که رنگ سالم و بوی ملایم و مطبوع دارند استفاده كنيد.

  • خرید میوه‌ ها و سبزیجات فصل به شما کمک می‌کند مواد باکیفیت دریافت کنید. به عنوان مثال، در ایالات متحده آمریکا، بهترین زمان برای ذرت تازه در تابستان و پاییز است، در حالی که برداشت مارچوبه در بهار به اوج خود می رسد.
  • اگر چه استفاده از مواد خشک، منجمد یا کنسرو شده اشکالی ندارد، غذا های تازه معمولا بهترین طعم و بافت را دارند. استفاده از مواد تازه نیز جلوگیری از افزودنی های ناسالم مانند نمک، شکر و مواد نگهدارنده را آسان تر می کند.
منبع : آشپزی
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد