روش مدیریت کسب و کار

IranMCT Management Consultants Team

روش مدیریت کسب و کار

۳۱ بازديد
بهترین روش مدیریت کسب و کار چیست ؟

بهترین روش مدیریت کسب و کار چیست ؟

یک رهبر سازمان (مدیر کسب وکار) بزرگ کسی است که می تواند تیم خود را تشویق کند و بهترین روش مدیریت کسب و کار را برای موفقیت در نظر داشته باشد. مدیریت کسب و کار فرآیندی است که طی آن یک شرکت کارکنان خود را وادار می کند تا با کمترین تلاش و با استفاده از منابعی که در اختیار دارند، بهترین نتایج را به دست آورند.

بهترین روش مدیریت کسب و کار

برای مثال ممکن است مدیری فکر کند که با گرفتن مدرک MBA میتواند شیوه ایجاد انگیزه در کارکنان را درک نماید تا بتواند میزان کارآمدی آنان را افزایش دهد. ما کتاب Patrick Lencioni را مطالعه نمودیم. او نویسنده پرفروش کتاب روش مدیریت کسب و کار است و هشت روش مدیریت کسب و کار زیر را معرفی نموده است. این روش مدیریت کسب و کار می تواند یک تجارت در حال مبارزه را به یک سیستم کارآمد تبدیل کند که در آن کارکنان ، بهترین عملکرد خود را نشان دهند.

  • کارکنان را جزئیات کار درگیر کنید

کارکنای که با سازمانی خود احساساس نزدیکی ننمیکنند، عملکرد مناسبی از خود نشان نمیدهند. تنها چیزی که آنها به آن اهمیت می دهند دریافت حقوق و پیشبرد منافع خود است. اولین کاری که یک مدیر باید انجام دهد این است که بفهمد چگونه کارمندانش را وادار به توجه به چشم انداز شرکت کند.

کارگران متعهد نه تنها مشتاق تر بلکه سازنده تر هستند. آنها همچنین کمتر منفعل می شوند و مسئولیت عملکرد خود را بر عهده می گیرند و استعدادهای تازه را به شرکت جذب می کنند.

  • پاداش تلاش

هیچ کس دوست ندارد کارش نادیده گرفته شود. به رسمیت شناختن تلاش و موفقیت – تشکر برای کار خوب انجام شده – باعث می شود کارکنان احساس ارزشمندی کنند. به نظر این نکته واضح است، اما اغلب دوره های آموزش برای مدیران کسب و کار اصلا در خصوص تاثیر مثبت قدردانی چیزی یاد نمیگیرند.

برخی از مدیران حتی ممکن است احساس کنند که “لطیف بودن” قدرت آنها را تضعیف می کند. پاداش افراد را برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر تشویق می کند و به ایجاد وفاداری بسیار کمک مینماید.

تعریق زیاد دست و پا: درمان دارویی، یونتوفورزیس و بوتاکس

تعریق بیش از حد ( hyperhidrosis ) به اختلالی گفته می‌شود که فرد بیش از نیاز طبیعی بدن به حفظ دما، عرق می‌کند. در مواردی که هیچ گونه بیماری دیگری وجود ندارد، تعریق زیاد تحت عنوان تعریق اولیه دسته بندی می‌شود و در مواردی که اختلالاتی مانند پرکاری تیروئید یا یائسگی وجود دارد به آن تعریق ثانویه می‌گویند. افرادی که بیش از حد عرق می‌کنند در مدد جلوگیری از تعریق زیاد هستند، ولی تعداد زیادی از آنها نمی‌دانند که برخی اختلالات پزشکی باعث تعریق بیش از حد می‌شود. عرق کردن زیاد می‌تواند باعث خجالت بیمار شود، در نتیجه این افراد نسبت به مشکل خود بسیار حساس می‌شوند. افرادی که زیاد عرق می‌کنند به طور مکرر لباس‌هایشان را عوض می‌کنند، و روش‌های مختلفی را امتحان می‌کند اما استرس ناشی از این امر باعث بدتر شرایط می‌شود. این اختلال بسیار آزار دهنده است و بر اعتماد به نفس فرد تاثیر می‌گذارد، در نتیجه برخی از افراد از حضور در جامعه خودداری می‌کنند.
عرق کردن یک وضعیت شرم آور است که باعث خیس شدن و اختلال در ارتباطات اجتماعی و کاری می‌شود. تعریق بیش از حد باعث ایجاد اختلالات جدی مانند ناتوانی در نگهداشتن خودکار، لرزش دست و ناتوانی در نگه داشتن فرمان خودرو می‌شود. این عارضه سه درصد از اعضای جامعه را درگیر می‌کند. خبر خوش برای این گروه از بیماران این است که روش‌های مختلفی برای درمان تعریق زیاد وجود دارد.
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد