سفیر برند

IranMCT Management Consultants Team

سفیر برند

۵۹ بازديد

تعریف سفر برند

سفیر برند را به عنوان “چهره” برند انتخاب مطرح میشود.

در حالت ایده آل ، کاندیدای مدنظر به عنوان سفیر برند در جامعه خود یک فرد شاخص و الهام بخش است و باید برنامه ریزی کند تا از شبکه ها و روابط از قبل ساخته شده خود برای بازاریابی نام تجاری از طریق تاکتیک های تبلیغات دهان به دهان (به عنوان مثال مراجعه به دوستان ، ارسال پست آنلاین در مورد مارک و غیره) استفاده کند.

علاوه بر این ، یک سفیر برند همچنین نماینده شرکت خود در رویدادهای خاص خواهد بود ، جایی که ممکن است محصول خود را معرفی یا محصول نمونه ارائه دهد.

سفیر برند کیست Brand Ambassador

شرح شغلی و وظایف سفیر برند

کاندیدای سمت سفیر برند باید فردی با اشتیاق و با حضور قابل توجه ( متوسط تا زیاد) در شبکه های اجتماعی باشد. او احتمالاً از قبل با برند مورد مدنظر آشنا بوده و از آن حمایت می کند. وی باید بتواند به رویداد مدنظر مدیر برند رفته و محصولات را معرفی نماید.

 

سفیر برند

هزینه های سفر به گرجستان

اگر سفر با تور را انتخاب کرده باشید، بیشتر هزینه ها در مبلغ تور محاسبه شده اند و دیگر لازم نیست جداگانه مبلغی پرداخت کنید.

هزینه اقامت

  • اگر یک اقامت اقتصادی و معمولی مد نظرتان باشد، بین ۲۵ تا ۶۰ دلار برای هر شب اقامت باید بپردازید.
  • برای هتل های لوکس تر چهار و پنج ستاره این هزینه حدود ۱۰۰ تا ۲۸۸ دلار خواهد بود.
  • اگر با اقامت در هاستل مشکلی نداشته باشید، هزینه سفر به گرجستان کمتر هم می شود. با مبلغی حدود ۲۰ دلار می توانید یک هاستل خوب پیدا کنید.

هزینه غذا و رستوران

  • یک وعده غذای ساده و ارزان در گرجستان حدود سه دلار هزینه دارد. اگر بخواهید غذای خود را در یک رستوران معمولی میل کنید باید مبلغی در حدود پنج تا پانزده دلار هزینه کنید.
  • فست فودهایی مثل مک دونالد حدود ۴ دلار هزینه دارند. با هزینه کمتر از یک دلار می توانید غذای محبوب گرجستان یعنی خاجاپوری را میل کنید.
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد