دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing چیست ؟

۴۴۵ بازديد

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از انواع بازاریابی است که در این مطلب به تشریح استراتژی‌های آن خواهیم پرداخت اما پیش از آن بهتر است که ببینیم ، دیجیتال مارکتینگ چیست.

Digital Marketing بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ عبارت است از بازاریابی بر بستر اینترنت و وسایل الکترونیکی ( بازاریابی تحت وب ) . بازاریابی دیجیتال شامل تمام تلاش‌های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می‌کنند. شرکت‌ها با استفاده از ابزار و رسانه‌های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر وب‌سایت‌ها برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده خویش استفاده می‌نمایند.

بهترین بازاریابان دیجیتال تصویری واضح از اهداف کلیدی و نحوه انجام هر کمپین بازاریابی دیجیتال دارند. بازاریابان بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود از طریق رسانه‌های رایگان و رسانه‌های غیر رایگان کمپین بزرگ‌تری را برگزار می‌نمایند.


دیجیتال مارکتینگ 

دستورات گیت

دستورات سطح پایه Git

در بخش اول دستورات پایه Git را یاد خواهید گرفت. این دستورات، پایه و اساس یادگیری دستورات پیشرفته تر هستند.

در اینجا 9 دستور کاربردی گیت آورده شده است:

1- git config

دستور git config بسیار مفید است به خصوص وقتی برای اولین بار از گیت استفاده می کنید یا یک گیت جدید نصب کرده باشید. این دستور هویت شما را با نام و آدرس ایمیل تنظیم می کند. بعد از این هر اطلاعات یا تغییری با این اعتبار ثبت خواهد شد.

مطلب کامل در سریع آسان

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد