تأثیر رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند

۶۱ بازديد

تأثیر رسانه اجتماعی بر آگاهی از برند

The Impact of Social Media on Brand Awareness

امروزه ، رسانه های سنتی هنوز قسمت قابل توجهی از استراتژی های تبلیغاتی هستند ، اما آنها نمی توانند به تنهایی به همه مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند.

از طرف دیگر ، رسانه های اجتماعی مانند فیس-بوک ، توییتر و یوتیوب نیز به عنوان استراتژی بازاریابی به منظور ارتقا سطح ارتباطات برند و تبلیغ اطلاعات محصول در بین مصرف کنندگان به روشی کارآمد بدل شده است.

همچنین روند استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت FMCG ، کنترل قابل توجهی بر آگاهی از برند و برندسازی دارد.

رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از اینترنت و زندگی روزمره ما تبدیل شده است. این رسانه ها خود را در قالب طیف وسیعی از پلتفرم های آنلاین که به منظور تسهیل ارتباطات جهانی طراحی شده اند ، به طرق مختلف خود را نشان می دهد.

از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی ، همه می توانند محتوا را در بین دوستان و یا در سطح جهانی با افراد ناآشنا، به اشتراک بگذارند ، به این معنی که اکنون یکی از بزرگترین ابزارها برای انتشار اطلاعات در سراسر جهان است.

سایت های محبوب شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام. توییتر ، LinkedIn و سایر جوامع محتوایی بستری را برای افراد فراهم می کنند تا محتوایی را در داخل و خارج از حوزه حرفه ای خود ایجاد و به اشتراک بگذارند.

این رسانه های اجتماعی را به ابزاری بی بدیل برای بازاریابان تبدیل می کند ، زیرا راهی برای اشتراک اطلاعات مشتریان و بازاریابان برای ایجاد آگاهی از برند و توانمند سازی یک برند فراهم می سازد.

Brand Awareness Social Media آگاهی از برند رسانه اجتماعی

 شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

به گفته Boyd & Ellison، سایت های شبکه اجتماعی (SNS) یک عامل کلیدی برای ایجاد محتوای آنلاین است.

کاربرانی را که دارای علایق مشترک هستند محتوا و به اشتراک میگذارند.

تأثیر رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد